فروشگاه خانه احسان کاشمر

مواد غذایی ارگانیک

فروشگاه خانه احسان کاشمر

مواد غذایی ارگانیک

طبقه بندی موضوعی

 

 

 

فروشگاه خانه احسان کاشمر ...

 

باسلام.
. خانه احسان یا همان (احیای سنت‌های اسلامی ناب) است که نمایندگی کاشمر را به عهده داریم.



در غرفه‌ای که در باسلام داریم  می‌خواهم محصولات سالم غذایی را پیدا و تولید و عرضه کنیم.
دوست هم داریم فرزندانمان این کار را ادامه بدهند. چون به غیر از خدمت به خلق چیزی را در این کار نمی‌بینم. احساس نیاز زیادی کردم که این کار در جامعه رواج پیدا کند.
آرزو هم داریم تمام افراد روی کره زمین هر دین وفرهنگی که داشته باشند با بایدها و نبایدهای خوردنی که پیامبر ما فرموده آشنا شوند.
تحصیلاتم کارشناسی است. یک زمانی هم سردخانه داشتیم و وقتی دیگر مرغ تخم‌گذار پرورش می‌دادیم. از 25 سالگی وارد این کار (عرضه محصولات سنتی و سالم) شدم. سختی کار ما این است که رفرنس‌های جدید در تغذیه متاسفانه تمام داشته‌های گذشته ما را غیربهداشتی می‌داند. در حالی که برعکس است و ما نیز متاسفانه داشته‌های خودمان را اصلا نمی‌بینیم و دنباله روی آنها شده‌ایم. هر چقدر هم بیماری‌های زیاد را می‌بینیم حاضر نیستیم قبول کنیم که بزرگ‌ترین درد ها نتیجه همین تغذیه اشتباهه.

من کارم را با وام و قرض گرفتن از خانواده ام شروع کردم و مطمئنم ان شاءالله خدا برکت میدهد واین کار آینده خوبی خواهد داشت.
برای همه انسانها مخصوصا مردم عزیز کشورم آرزوی سلامتی دارم البته با تغذیه سالم اسلامی ایرانی.

درباره یک مکان

محل فعالیت ما شامل دوطبقه میباشد.
طبقه همکف فروشگاه مواد غذایی سالم  میباشد.

ارزشش را دارد

اولین فروش و هرفروشی که داریم استقبال مردمی را می‌بینیم. فقط دریغ از اینکه رسانه‌ها این مساله مهم را اصلا نمی‌بینند. مثلا حتی یک تبلیغات از روغن‌های خوراکی و توصیه شده را ندیده‌ایم ولی هر روز تبلیغات روغن‌های صنعتی و سرد مزاج را به وفور داریم می‌بینیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی